Social shopping – united profits!

English version below!

friendshops ist eine neue Multivendor-Plattform für Social Shopping.
friendshops belohnt messbar Kundentreue und Mundpropaganda und ist ein effizientes Tool für regionales Marketing. Eigennutzen und Gemeinnutzen ergänzen einander.

friendshops.com
• ist ein Webservice und eine Plattform für stationäre Anbieter und für Konsumenten, Webshops können eingebunden werden
• erzeugt Kundenbindung und -akquise durch ein variables Bonussystem sowie durch messbar belohnte Mundpropaganda
• Kunden können mit nur einem Kundencode in allen friendshops stets günstiger einkaufen
• bringt die Möglichkeiten des e-marketing „auf die Straße“
• unterstützt kleinere Anbieter im Mitbewerb gegen große Ketten und Shoppingcenter

Mehr Infos auf Anfrage hier

Copyrights friendshops: Bernhard Morawetz & Herbert Wulz

Social shopping – united profits!

friendshops.com is a new and powerful multi-vendor platform for local commerce. friendshops transfers the marketing opportunities of e-commerce down to the street into local stores.
Customers can be rewarded for loyalty and for successful word-of-mouth recommendations (social media) in a measurable way. Using just one single customer code, customers profit in all „friendshops“.
Vendors profit from all customers on the platform. They are free to define the bonuses and conditions themselves and can change them.

friendshops.com
• is a social shopping platform for local commerce
• offers a CRM-tool that rewards customer loyalty and C2C-affiliate recommendations with bonuses
• unites an unlimited number of vendors and customers
• allows to benefit from all vendors with just one code
• measurably rewards users for all purchases of their directly invited friends (word of mouth, C2C-affiliates)
• enables users to donate bonuses to NGOs
• brings e-marketing to the streets and integrates webshops
• is an efficient tool for regional marketing
• is suitable for white label versions and mobile payment services
• has the potential of a huge shopping community

More infos here

Copyrights: Bernhard Morawetz & Herbert Wulz